Μόλις 5 μέρες απομένουν μέχρι να απαγορευθεί καθολικά το κάπνισμα στους δημόσιους χώρους.
Η υπουργός Υγείας έκλεισε όλα τα παραθυράκια του προηγούμενου νόμου σε μία προσπάθεια να εξασφαλίσει "καθαρό" περιβάλλον σε όλους τους κλειστούς δημόσιους χώρους από 1ης Σεπτεμβρίου, καταργώντας τις εξαιρέσεις και κάνοντας πιο αυστηρούς τους ελέγχους, ώστε επιτέλους να εφαρμοστεί η απαγόρευση του καπνίσματος και στη χώρα μας.
Η Μ.Ξενογιαννακοπούλου, εξήγησε ότι το τσιγάρο θα απαγορευθεί σε όλους τους χώρους ψυχαγωγίας, καφέ, μπαρ, καφενεία καθώς και εστιατόρια.
Ήδη έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία ενημέρωσης για τις επιπτώσεις του τσιγάρου στην υγεία, αλλά και για το τί θα ισχύει από την 1η Σπτεμβίου, οπότε αξίζει να σημειωθεί ότι καταργείται και κάθε μορφή διαφήμισης ή προώθησης προϊόντων καπνού. Σημαντική έμφαση θα δοθεί στους ελέγχους που θα από το Λιμενικό Σώμα, από τους επόπτες δημόσιας υγείας του Υπουργείου και των Νομαρχιών και από την Δημοτική Αστυνομία.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου