To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010
Κτηματογραφούνται και οι υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας...
Κηρύχθηκαν υπό κτηματογράφηση και οι υπόλοιπες περιοχές της ελληνικής επικράτειας, σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, με τίτλο «Κήρυξη περιοχών υπό κτηματογράφηση για τις εργασίες του Εθνικού Κτηματολογίου» (ΦΕΚ Β 1077), και ημερομηνία έναρξης ισχύος της απόφασης αυτή της δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (15/07/2010).
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η ολοκλήρωση του Εθνικού Κτηματολογίου θα καλύψει την ανάγκη της χώρας για τη δημιουργία ενός σύγχρονου, πλήρως αυτοματοποιημένου και με αποδεικτικό χαρακτήρα συστήματος οργάνωσης και κατοχύρωσης της ακίνητης ιδιοκτησίας των πολιτών.
Ακόμη, ενδυναμώνεται η ορθολογική χάραξη και η αποτελεσματική εφαρμογή πολιτικής γης σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο και ενισχύεται θεσμικά η προστασία του περιβάλλοντος, των φυσικών πόρων και των ευαίσθητων οικοσυστημάτων, με έμφαση στο δασικό πλούτο της χώρας με την κατάρτιση των δασικών χαρτών. Παράλληλα, αποκαλύπτεται και καταγράφεται συστηματικά η δημόσια περιουσία και ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη και οι επενδύσεις.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου