Φωτοβολταϊκά συστήματα ακόμη και σε μικρά εκτός σχεδίου οικόπεδα, μη άρτια και οικοδομήσιμα, θα μπορούν στο εξής να βάζουν οι μικροεπενδυτές, δυνατότητα που μέχρι τώρα δεν είχαν.
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι θα μπορεί πλέον να αξιοποιήσει κανείς ένα οικόπεδο τριών- για παράδειγμα- στρεμμάτων που έχει στο χωριό για εγκατάσταση ισχύος 100 κιλοβάτ, κάτι που που λύνει τα χέρια χιλιάδων μικροεπενδυτών ανά την Ελλάδα.Η κάλυψη θα μπορεί να φτάνει ώς το 60% του ακινήτου. Απλοποιείται η διαδικασία εγκατάστασης φωτοβολταϊκών σε στέγες κτιρίων (π.χ. ώς 100 κιλοβάτ), για τα οποία δεν θα χρειάζεται πλέον να πάρει κανείς «έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας» από την Πολεοδομία, αλλά θα αρκεί μια γνωστοποίηση στη ΔΕΗ. Το γεγονός αυτό αναμένεται να διευκολύνει επίσης χιλιάδες μικροεπενδυτές- οι ήδη εκατοντάδες αιτήσεις που υποβάλλονται στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ, σύμφωνα με τα στοιχεία της επιχείρησης, αναμένεται να γίνουν χιλιάδες. Δίνεται επίσης η δυνατότητα για εγκατάσταση φωτοβολταϊκών σε προσόψεις κτιρίων, στέγαστρα, στέγες αποθηκών και χώρων στάθμευσης, όπου επίσης μέχρι σήμερα απαγορευόταν, γεγονός που αναμένεται να αυξήσει ακόμη περισσότερο τον αριθμό των αιτήσεων.
Τα παραπάνω προβλέπουν δύο υπουργικές αποφάσεις που εξέδωσε χθες η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη για τη διευκόλυνση των μικροεπενδυτών και τον περιορισμό της γραφειοκρατίας.
Πηγή: http://www.tanea.gr/
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου