To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010
Σε "ήρεμη ψυχική κατάσταση" ο Κορκονέας όταν πυροβόλησε...
Τη θέση ότι ο κατηγορούμενος Επαμεινώνδας Κορκονέας βρισκόταν «σε ήρεμη ψυχική κατάσταση» όταν πυροβόλησε δύο φορές το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου 2008, εξέφρασε ο εισαγγελέας Έδρας του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Άμφισσας Χαράλαμπος Λακαφώσης, κατά την αγόρευσή στη δίκη για τη δολοφονία του 15χρονου Αλ. Γρηγορόπουλου.
Η αγόρευση συνεχίζεται και αναμένεται η τοποθέτηση του κ. Λακαφώση για το θέμα της ενοχής ή μη των δύο κατηγορουμένων ειδικών φρουρών, του Επ. Κορκονέα και του Βασίλη Σαραλιώτη.
«Ο Επαμεινώνδας Κορκονέας, ευρισκόμενος σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, έβγαλε το πυροβόλο όπλο του, το έστρεψε στην οδό Τζαβέλλα και πυροβόλησε δύο φορές», ανέφερε ο κ. Λακαφώσης, χαρακτηρίζοντας «αναληθείς» βασικούς υπερασπιστικούς ισχυρισμούς των δύο κατηγορούμενων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου