Στην τελική ευθεία μπαίνει η προετοιμασία του Ολυμπιακού για τον σαββατιάτικο αγώνα με τον Ηρακλή, στην πρεμιέρα της Σούπερ Λίγκας για τη σεζόν 2010/11. Βασικούς σκέφτεται να χρησιμοποιήσει τον Μοϊσές Ουρτάδο και τον Νταβίντ Φουστέ ο Ερνέστο Βαλβέρδε κόντρα στους Θεσσαλονικείς.
Κάτω από τα δοκάρια θα καθίσει ο Νικοπολίδης, μπροστά του θα βρίσκονται οι Τοροσίδης, Αβραάμ Παπαδόπουλος, Μοντέστο και Χολέμπας. Στο κέντρο της μεσαίας γραμμής θα αγωνιστούν ο Ντουντού με τον Ιμπαγάσα, έχοντας στα πλάγια τον Ρόμενταλ και τον Ριέρα. Μια θέση στην ενδεκάδα διεκδικούν ο Φουστέ και ο Μοϊσές, ενώ μοναδικός προωθημένος θα είναι ο Μήτρογλου.
Εντός της ημέρας αναμένεται να λυθεί το συμβόλαιο του Έντσο Μαρέσκα με τον Ολυμπιακό. Η διαφορά ανάμεσα στις δύο πλευρές είναι μικρή και οι Πειραιώτες φέρονται να δίνουν 900.000 ευρώ στον Ιταλό για να αποχωρήσει από την ομάδα. Η πλευρά του 30χρονου παίκτη ζητά 1,2 εκατ. ευρώ. Δεν αποκλείεται, λοιπόν, η χρυσή τομή να βρεθεί κάπου στη μέση και ο Μαρέσκα να αποτελέσει παρελθόν από τους «ερυθρόλευκους».
Την ίδια ώρα, στην πόρτα της εξόδου φέρεται να βρίσκεται και ο Οσκαρ. Αυτή τη στιγμή δεν έχει υπάρξει ενδιαφέρον για τον Ισπανό μέσο, όμως ο μάνατζερ του ποδοσφαιριστή ζήτησε μια διορία δύο-τριών ημερών για να προτείνει σε άλλες ομάδες τον πελάτη του.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010
Με το καλημέρα...βασικοί!
Ετικέτες
Ηρακλής,
Μαρέσκα,
Ολυμπιακός,
Όσκαρ,
Ουρτάδο,
Σούπερ Λίγκα,
Φουστέρ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου