Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Με το καλημέρα...βασικοί!

Στην τελική ευθεία μπαίνει η προετοιμασία του Ολυμπιακού για τον σαββατιάτικο αγώνα με τον Ηρακλή, στην πρεμιέρα της Σούπερ Λίγκας για τη σεζόν 2010/11. Βασικούς σκέφτεται να χρησιμοποιήσει τον Μοϊσές Ουρτάδο και τον Νταβίντ Φουστέ ο Ερνέστο Βαλβέρδε κόντρα στους Θεσσαλονικείς.
Κάτω από τα δοκάρια θα καθίσει ο Νικοπολίδης, μπροστά του θα βρίσκονται οι Τοροσίδης, Αβραάμ Παπαδόπουλος, Μοντέστο και Χολέμπας. Στο κέντρο της μεσαίας γραμμής θα αγωνιστούν ο Ντουντού με τον Ιμπαγάσα, έχοντας στα πλάγια τον Ρόμενταλ και τον Ριέρα. Μια θέση στην ενδεκάδα διεκδικούν ο Φουστέ και ο Μοϊσές, ενώ μοναδικός προωθημένος θα είναι ο Μήτρογλου.

Εντός της ημέρας αναμένεται να λυθεί το συμβόλαιο του Έντσο Μαρέσκα με τον Ολυμπιακό. Η διαφορά ανάμεσα στις δύο πλευρές είναι μικρή και οι Πειραιώτες φέρονται να δίνουν 900.000 ευρώ στον Ιταλό για να αποχωρήσει από την ομάδα. Η πλευρά του 30χρονου παίκτη ζητά 1,2 εκατ. ευρώ. Δεν αποκλείεται, λοιπόν, η χρυσή τομή να βρεθεί κάπου στη μέση και ο Μαρέσκα να αποτελέσει παρελθόν από τους «ερυθρόλευκους».
Την ίδια ώρα, στην πόρτα της εξόδου φέρεται να βρίσκεται και ο Οσκαρ. Αυτή τη στιγμή δεν έχει υπάρξει ενδιαφέρον για τον Ισπανό μέσο, όμως ο μάνατζερ του ποδοσφαιριστή ζήτησε μια διορία δύο-τριών ημερών για να προτείνει σε άλλες ομάδες τον πελάτη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: