Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Πυρκαγιά στη Λεωφόρο ΝΑΤΟ.

Πυρκαγιά σε ξηρά χόρτα στη συμβολή της Λεωφ. Ασπροπύργου με Λεωφ.Νάτο.Επιχειρούν 24 πυροσβέστες,8 οχήματα,3 ομάδες πεζοπόρο 1 ελικοπτερο

Δεν υπάρχουν σχόλια: