Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Μπλακ άουτ για δύο ώρες στα αεροδρόμια όλης της χώρας

Ένα τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα επικοινωνίας των αεροδρομίων καθήλωσε τα αεροσκάφη στο έδαφος για δύο ώρες το πρωί της Κυριακής.
Η βλάβη στο κεντρικό σύστημα με το οποίο είναι συνδεδεμένοι όλοι οι πύργοι ελέγχου, παρουσιάστηκε περίπου στις 8:30 το πρωί και εμπόδιζε την επικοινωνία των πύργων ελέγχου με τα αεροσκάφη. Το πρόβλημα τελικώς εντοπίστηκε και από τις 10:30 αποκαταστάθηκε σταδιακά η ομαλή ροή των απογειώσεων των αεροσκαφών από όλα τα ελληνικά αεροδρόμια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: