To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Κυριακή 22 Αυγούστου 2010
Στο μυαλό του Γιώργου...
Σημαντικές αλλαγές, «χωροταξικές», αλλά και σε επίπεδο προσώπων, προσανατολίζεται να επιφέρει στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου στο πλαίσιο του κυοφορούμενου ανασχηματισμού που τοποθετείται το διάστημα από 4 έως 8 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Παπανδρέου εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταφέρει τις καθημερινές του πολιτικές δραστηριότητες σε άλλο χώρο, στον οποίο γραφεία θα διαθέτει η «ομάδα» που έδωσε με επιτυχία τις αντιπολιτευτικές μάχες της περιόδου 2008 - 2009. Δηλαδή, οι κ. Γιάννης Ραγκούσης, Τίνα Μπιρμπίλη, Δημήτρης Ρέππας, Παύλος Γερουλάνος, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, με τους τρεις τελευταίους να διατηρούν τα σημερινά τους χαρτοφυλάκια, καθώς και οι κ.κ. Νίκος Αθανασάκης και Ρεγγίνα Βάρτζελη, με στόχο να έχουν την ευθύνη χάραξης του πολιτικού και επικοινωνιακού σχεδιασμού της κυβέρνησης. Εάν ο κ. Παπανδρέου υλοποιήσει τελικώς τον ανωτέρω σχεδιασμό, ο κ. Ραγκούσης θα έχει ρόλο συνολικής εποπτείας του κυβερνητικού έργου, ενώ σχεδόν βέβαιη θεωρείται η μετακίνηση του κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στο υπουργείο Ανάπτυξης.
Ετικέτες
ανασχηματισμός,
Γερουλάνος,
Μπιρμπίλη,
Παπακωνσταντίνου,
Παπανδρέου,
Ραγκούσης,
Ρέππας,
Χρυσοχοϊδης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου