Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Οι εξελίξεις στο λιμάνι...

Συνάντηση με τον μεγαλομέτοχο του Ολυμπιακού Βαγγέλη Μαρινάκη έχουν από το πρωι οι Ντιόγκο και Λίνεν...Ο Βραζιλιάνος έχει ήδη αποχωρήσει χωρίς να έχει γίνει γνωστό τι μέλλει γενέσθαι...Πάντως το κλίμα είναι εναντίον του και το πιο πιθανό είναι οτι του ζητήθηκε να βρεί άλλη ομάδα για να αγωνιστεί. Σχεδόν σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται και η αποπομπή του Γερμανού προπονητή με τα ονόματα των διαδόχων να είναι αρκετά. Ο Βαλβέρδε δύσκολα θα δεχτεί να επιστρέψει (η σύζυγός του δεν συναινεί) αλλά η επιλογή θα είναι ισπανική!!!
Ο κ. Μαρινάκης φέρεται εξοργισμένος με τον πρόωρο αποκλεισμό και το τεράστιο πλήγμα που προκάλεσε στο γόητρο της ομάδας...Εμφανίζεται διατεθειμένος για την πρόσληψη μεγάλου προπονητή και τις μεταγραφές ενός καλού τερματοφύλακα, ενός σπουδαιόυ μέσου και ενός μεγάλου (όχι σε ηλικία) επιθετικού...Εν αναμονή ανακοινώσεων και γεγονότων λοιπόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: