Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

ΟΑΚΑ γιοκ!


Οριστικά δεν θα πραγματοποιηθεί στο ΟΑΚΑ το παιχνίδι ΑΕΚ - Νταντί Γιουνάιτεντ. Μετά από εξέταση του αγωνιστικού χώρου από τους νέους της ΑΕΚ, αποφασίστηκε πως ο χώρος δεν είναι κατάλληλος και το ματς θα πραγματοποιηθεί εντός Αθήνας μεν, όχι στο ΟΑΚΑ δε.

Η μεταφορά της έδρας φαίνεται να γίνεται προς Νέα Σμύρνη ενώ και το γήπεδο του Ατρόμητου διεκδικεί σημαντικές πιθανότητες για την διεξαγωγή της αναμέτρησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: