Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Τηλεφώνημα για έκρηξη βόμβας στη Βουλή!!!


Άγνωστη γυναίκα τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση στις 19:42 και προειδοποίησε για έκρηξη βόμβας στη Βουλή στις 20:00 ακριβώς.
Το κτήριο του Κοινοβουλίου και η ευρύτερη περιοχή αποκλείστηκαν και ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας ερευνούν το χώρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: