Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στη Βουλή!

Η Αστυνομία πραγματοποίησε έρευνες στο εσωτερικό του κτιρίου και στους εξωτερικούς χώρους χωρίς να βρεθεί κάτι ύποπτο.
Φάρσα αποδείχθηκε τελικά το τηλεφώνημα που έγινε στις 19.42 στο «100» και ανέφερε ότι στις 20.00 επρόκειτο να εκραγεί βόμβα στην Βουλή.
Οι ειδικές δυνάμεις ΤΕΕΜ της αστυνομίας αφού απέκλεισαν τους γύρω χώρους και διέκοψαν την κυκλοφορία ερεύνησαν το κτίριο και τους εσωτερικούς χώρους και δεν βρέθηκε τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: