Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Τα μεταγραφικά νέα των ερυθρόλευκων...


Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις του Ολυμπιακού με την Πενιαρόλ όσον αφορά την απόκτηση του Εχίδιο Αρέβαλο Ρίος. Δεν αποκλείεται μέχρι το τέλος της εβδομάδας να έχει ολοκληρωθεί η μεταγραφή του Ουρουγουανού μέσου στους Πειραιώτες, καθώς το επόμενο διάστημα αναμένεται να υπάρξει συμφωνία με την ομάδα του παίκτη.
Τον δανεισμό του Τζο εξετάζουν στον Ολυμπιακό. Η Μάντσεστερ Σίτι φέρεται να μην υπολογίζει τον Βραζιλιάνο επιθετικό ενόψει της νέας σεζόν και οι Πειραιώτες εμφανίζονται διατεθειμένοι να κάνουν «κρούση» για την απόκτηση με τη μορφή δανεισμού.

Σε συζητήσεις με τη Μίλαν για τον δανεισμό του Ντομινίκ Αντίγια βρίσκεται ο Ολυμπιακός, σύμφωνα με χθεσινές πληροφορίες από την Ιταλία. Συγκεκριμένα, οι «ροσονέρι» ψάχνουν σύλλογο για να παραχωρήσουν με τη μορφή δανεισμού τον 21χρονο φορ, ο οποίος ήταν πρώτος σκόρερ - με οκτώ γκολ - του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος U-20. Εκτός των Πειραιωτών, οι Ιταλοί μιλούν με το Ανόβερο και τη Μάιντζ. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γκανέζος αμείβεται με 500.000 ευρώ ετησίως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: