Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Έφτασε στην Αθήνα ο....Μωυσής του Θρύλου!

Η πολυαναμενόμενη άφιξη του Μοϊσές Ουρτάδο στο "Ελ. Βενιζέλος" έγινε λίγο μετά τις 16:00, με τον 29χρονο Ισπανό μέσο να έρχεται στην χώρα μας για λογαριασμό του Ολυμπιακού, ώστε να κλείσει και τυπικά η μεταγραφή του για τα επόμενα τρία χρόνια.
Ο Ισπανός αμυντικός μέσος, θα περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, εν συνεχεία θα βρεθεί στα γραφεία της Πλατείας Αλεξάνδρας και θα βάλει την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο, το οποίο θα τον κάνει και τυπικά μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας.
Ο Ουρτάδο, που αφήνει την Εσπανιόλ έπειτα από 18 χρόνια, θα παρουσιαστεί την Πέμπτη μαζί με τους Μάρκο Πάντελιτς, Νταβίδ Φουστέρ και Κρίστιαν Νέμεθ.
O Oυρτάδο ταξίδεψε στην ελληνική πρωτεύουσα μαζί με τον Ινιάκι Ιμπάνιεθ, ο οποίος είχε αναλάβει και τις διαπραγματεύσεις, ενώ να τονιστεί ότι δεν έκανε καθόλου δηλώσεις, περιμένοντας να μιλήσει μια και καλή στην παρουσίασή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: