Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Ουρτάδο και...κλείσαμε!!!

Ο Ουρτάδο θα είναι η τελευταία μεταγραφή του Ολυμπιακού για την φετινή χρονιά. Μάλιστα, όπως γράφει η «El Mundo Deportivo», το σημερινό φιλικό της Εσπανιόλ με την Ταραγόνα θα είναι το τελευταίο παιχνίδι για τον Ισπανό με την «κυανόλευκη» φανέλα αφού μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να οριστικοποιηθεί η μεταγραφή του 29χρονου στους Πειραιώτες.


Αργά χθες βράδυ οι δύο πλευρές ήταν κοντά σε συμφωνία, με τον Μοϊσές να υπογράφει τριετές συμβόλαιο συνεργασίας και οι ετήσιες απολαβές του να αγγίζουν εκείνες που έχει στην Εσπανιόλ (περίπου 750.000 ευρώ). Υπενθυμίζεται ότι ο Ισπανός είχε πει «όχι» σε 750.000 ευρώ και ο Ολυμπιακός παρουσιάζεται ότι έχει ανεβάσει την προσφορά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: