Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Πρόστιμο στην Σακίρα γιατί δεν φορούσε κράνος!


Με πρόστιμο απειλεί ο Δήμος Βαρκελώνης την latin τραγουδίστρια Shakira γιατί κατά την διάρκεια γυρισμάτων του νέου της κλιπ για το τραγούδι "Loca", κάποιοι fans της, την απαθανάτισαν σε μηχανή να μην φοράει προστατευτικό κράνος. Στο πρώτο αυτό βίντεο, εμφανίζονται μηχανές μάρκας Harley Davidson και στην μία από αυτές η Shakira είναι συνοδηγός (φωτογραφία), η οποία είναι η μόνη η οποία δεν φοράει κράνος!

Ο Δήμος Βαρκελώνης έκρινε το βίντεο ως "προώθηση της παραβατικής συμπεριφοράς" και έχει αποφασίσει την επιβολή χρηματικού προστίμου, το ποσό του οποίου θα οριστεί έπειτα από την εξέταση και ενός δεύτερου βίντεο. Στο άλλο... παραβατικό βίντεο, η Shakira χορεύει με fans σε ένα συντριβάνι, μία συμπεριφορά που είναι απαγορευτική βάσει της νομοθεσίας της πόλης.

Κάτι ανάλογο, είχε κάνει προ τριετίας, ο τότε Υπουργός Μεταφορών κος. Μιχάλης Λιάπης, ο οποίος βλέποντας τον νομάρχη Θεσσαλονίκης κο. Παναγιώτη Ψωμιάδη να κάνει βόλτες αμέριμνος χωρίς προστατευτικό κράνος με την νικήτρια της Eurovision του 2007, του επέβαλλε πρόστιμο 350 ευρώ και 5 πόντων στο point system.

πηγή: http://www.uturn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: