Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Τα ερυθρόλευκα νέα!

Μόνο οι ανακοινώσεις απομένουν για την απόκτηση του Μοϊσές από τον Ολυμπιακό. Σύμφωνα με τον ισπανικό Τύπο, αλλά και όπως επιβεβαώνεται από τον ελληνικό σύλλογο, οι «ερυθρόλευκοι» συμφώνησαν με την Εσπανιόλ στα 1,2 εκατ. ευρώ για την απόκτηση του 29χρονου μεσοαμυντικού, ο οποίος δεν αποκλείεται να ανακοινωθεί εντός της ημέρας. Την Τρίτη αναμένεται στην χώρα μας για να βάλει την υπογραφή του στο 3ετές συμβόλαιο και να περάσει απο ιατρικές εξετάσεις.

Εν τω μεταξύ, ενώ όλα έδειχναν πως ο Ουρτάδο θα έκλεινε τον κύκλο των φετινών μεταγραφών, φαίνεται πως με την επερχόμενη αποχώρηση του Μαρέσκα τα δεδομένα αλλάζουν...Ο Ιταλός ενημερώθηκε πως δεν υπολογίζεται απο τον Ερνέστο Βαλβέρδε και αύριο αναμένεται να χωρίσουν και επίσημα οι δρόμοι τους. Την ίδια τύχη θα έχει ακολούθως και ο Όσκαρ Γκονζάλες.Κατόπιν τούτων, το ρεπορτάζ θέλει τον "αχόρταγο" Βαγγέλη Μαρινάκη να ντύνει στα ερυθρόλευκα ΚΑΙ τον Οράσιο Καρντόσο!

Τέλος, την πρώτη τους προπόνηση με τα ερυθρόλευκα πραγματοποίησαν σήμερα τα νέα αποκτήματα της ομάδας Πάντελιτς και Νέμεθ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: