Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Ομηρεία σε τράπεζα στον Πειραιά !!!

Ληστής μπήκε μέσα σε τράπεζα στο Κέντρο του Πειραιά και ακινητοποίησε υπαλλήλους και πελάτες ζητώντας χρήματα. Οι υπάλληλοι πρόλαβαν να ειδοποιήσουν την αστυνομία και αμέσως άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ έφτασαν στο σημείο. Ο ληστής εγκλωβίστηκε στο κατάστημα και κρατάει όμως ομήρους τους πελάτες και τους υπαλλήλους. Ο δράστης κρατάει χειροβομβίδα και φοράει κουκούλα. Έφτασε στο σημείο ειδικός διαπραγματευτής και έχουν αρχίσει διαπραγματεύσεις αστυνομικών και ληστή για να παραδοθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: