Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Το Σούπερ Καπ στην Ιντερ!

Η συλλογή τίτλων συνεχίζεται για την Ιντερ που μετά το "τρεμπλ" τη χρονιά που τελείωσε, πήρε και το Σούπερ Καπ Ιταλίας επικρατώντας με 3-1 της Ρόμα σε μονό τελικό στο "Μεάτσα"

Δεν υπάρχουν σχόλια: