To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Κυριακή 22 Αυγούστου 2010
Γυρίζω την πλάτη μου στον Τσίπρα...
Ενα βήμα πριν από τη συμφωνία βρίσκονταν οι επαφές με τον κ. Δ. Τσακνή, σύμφωνα με παράγοντες του ΣΥΝ. Μάλιστα, κατά τις πληροφορίες, είχε δύο συναντήσεις μαζί του προσωπικά και ο πρόεδρος του κόμματος κ. Αλ. Τσίπρας , ενώ στη διαδικασία προσέγγισης του γνωστού τραγουδοποιού συμμετείχαν και στελέχη όπως ο κ. Ν. Βούτσης. Η συνέντευξή του την περασμένη Κυριακή στην «Αυγή» θεωρήθηκε από πολλούς στην Κουμουνδούρου «μερική αυτοδέσμευσή» του ότι θα είναι υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ ή το όποιο ευρύτερο σχήμα θα προέκυπτε στην πορεία προς τις εκλογές του Νοεμβρίου. Ωστόσο διαψεύστηκαν. Με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα ο κ. Τσακνής προέβη σε γραπτή δήλωση, σύμφωνα με την οποία «το ΚΚΕ, στο οποίο και πρόσκειμαι πολιτικά, έχει ήδη επιλέξει τον σ. Νίκο Σοφιανό (...) και δεν μου μένει παρά να τον στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις». Τι οδήγησε τον γνωστό μουσικοσυνθέτη στη δήλωση αυτή, στην οποία παρά τη ρητή δημόσια δέσμευσή του ότι θα στηρίξει τον υποψήφιο του ΚΚΕ δεν παρέλειπε να υπογραμμίσει ότι τυχόν δική του υποψηφιότητα «θα μπορούσε έστω να συζητηθεί αν επρόκειτο να συνενώσει τη σύνολη Αριστερά»;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου