Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Παρουσιάστηκαν τα τέσσερα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Ολυμπιακού!

Σήμερα το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των τεσσάρων νέων αποκτημάτων του Ολυμπιακού, Μάρκο Πάντελιτς, Νταβίντ Φουστέρ, Κρίστιαν Νέμεθ και Μοϊσές Ουρτάδο. Οι καινούριοι ποδοσφαιριστές των Πειραιωτών μίλησαν για τους στόχους και τις επιδιώξεις τους και το δικό του σχόλιο έκανε στο τέλος και ο Βαγγέλης Μαρινάκης.

Αναλυτικά:


Μοϊσές Ουρτάδο: "Ήταν πολύ μεγάλη απόφαση να αφήσει την ομάδα στην οποία ουστιακά μεγάλωσε. Ωστόσο o Ολυμπιακός είναι πολύ μεγάλη ομάδα και θα συνεργαστώ με έναν προπονητή τον οποίο γνωρίζω καλά. Είναι η πρώτη φορά που φεύγω μακριά από την χώρα μου, αλλά η Ελλάδα μοιάζει με την Ισπανία και έχω συναντήσει ένα πολύ καλό περιβάλλον, γνωρίζω τον προπονητή και όλα θα πάνε καλά. Είμαι έτοιμος να προσφέρω στην ομάδα, καθώς το τελευταίο διάστημα έκανα προετοιμασία με την Εσπανιόλ. Πιστεύω πως θα προσαρμοστώ γρήγορα".

Μάρκο Πάντελιτς: "Δεν είμαι κανονικός παίκτης. Είμαι ένας παίκτης που ήρθα από την κερκίδα. Είμαστε αδέρφια, διότι προέρχομαι από τον Ερυθρό Αστέρα. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Στόχος να πάρουμε το πρωτάθλημα και να λάβουμε μέρος στο Champions League την επόμενη σεζόν. Ο Σέρβος επιθετικός έκανε τις πρώτες του δηλώσεις μιλώντας στα ελληνικά και συνέχισε: "Θέλω να πετύχω πολλά γκολ, πάνω από 15. Βέβεια δεν έχει σημασία ποιός θα πετύχει τα γκολ, σημασία έχει να κερδίζουμε. Θέλω να κάνω καλή δουλειά. Ξέρω πως έχουν περάσει πολύ καλοί Σέρβοι ποδοσφαιριστές, όπως ο Ίβιτς & ο Τζόλε, από τον Ολυμπιακό και αυτό που θέλω είναι να έχω ανάλογες επιτυχίες με εκείνους. Αυτό που θέλω από τους φιλάθλους μας, είναι να γεμίζουν το γήπεδο σε κάθε παιχνίδι.

Κρίστιαν Νέμεθ: "Είχε προτάσεις από πολλές ομάδες, αλλά προτίμησα να έρθω στον Ολυμπιακό. Είχα πρόταση και από τον Παναθηναϊκό. Η τελευταία μου χρονιά στην ΑΕΚ είναι καλή εμπειρία και πιστεύω πως είμαι έτοιμος".

Νταβίδ Φουστέρ: "Γνωρίζω καλά τον Βαλβέρδε, είναι ο άνθρωπος που ενδιαφέρθηκε για εμένα. Η θέση που προτιμώ να παίζω είναι πίσω από τον σέντερ φορ. Το γεγονός πως με ήθελε πολύ, τόσο η ομάδα, όσο και ο προπονητής μου, δείχνουν πως είμαι έτοιμος.

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Ευάγγελος Μαρινάκης: "Περιμένουμε και από τους τέσσερις ποδοσφαιριστές να δείξουνε την πραγματική τους αξία στο γήπεδο. Ώρα να παίξουν μπάλα. Αυτό έχω να πω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: