Ο υφυπουργός στον πρωθυπουργό και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιώργος Πεταλωτής σχετικά με την φημολογία για δήθεν «νέο μνημόνιο» και «νέα μέτρα», έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις.
«Όσοι το τελευταίο διάστημα επενδύουν, για τους δικούς τους λόγους, στην ‘‘νεομετρολογία και τη νεομνημολογία’’, να γνωρίζουν ότι στην καλύτερη περίπτωση απλώς παραπλανούν τον ελληνικό λαό» τόνισε ο κ. Πεταλωτής συμπληρώνοντας:
«Ας αναλογιστούν όμως ότι ο εκφοβισμός των πολιτών με ανύπαρκτα σενάρια, έχει αρνητικές επιπτώσεις στην μεγάλη, την εθνική προσπάθεια που καταβάλει ο ελληνικός λαός και η κυβέρνηση για την ανάταξη της οικονομίας και τις μεγάλες αλλαγές στη χώρα. Έστω και τώρα λοιπόν, ας εγκαταλείψουν αυτήν την απαράδεκτη προσπάθειά τους και ας αναζητήσουν άλλα ‘‘πεδία δόξης’’, λιγότερο επικίνδυνα».
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου