Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

«Έκρηξη» των οργανωμένων κατά της οικογένειας Βαρδινογιάννη και του Νίκου Κωνσταντόπουλου.



Μήνυμα προς τη διοίκηση της ΠΑΕ έστειλαν οι οργανωμένοι φίλοι του Παναθηναϊκού. Μέχρι το 20ο λεπτό τραγουδούσαν υπέρ της ομάδας.... Σε εκείνο το σημείο επήλθε η έκρηξη. Αρχικά φώναξαν υβριστικά συνθήματα κατά του Γιάννη Βαρδινογιάννη και στη συνέχεια σήκωσαν ένα πανό που έγραφε «Κρήτη, Αυστρία, Κύπρος, Καναδάς, Αμερική. Πάρτε το χαμπάρι σας μισεί όλη η γη». Επίσης μπροστά απο τις θύρες 35-1 κρεμάστηκε ένα πανό που ανέφερε «Ομάδα για μεγάλα πράγματα. Διοίκηση για κλάματα». Μάλιστα απο το… ρεπερτόριο δεν έλειψαν τα υβριστικά συνθήματα τόσο για τον Γιώργο Βαρδινογιάννη, όσο και για τον πρόεδρο της ΠΑΕ, Νίκο Κωνσταντόπουλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: