To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010
Πού είναι τα μελτέμια οεο?
O Ιούλιος πέρασε, ο Αύγουστος είναι ήδη στα μισά, αλλά τα μελτέμια ακόμη να φανούν! Ασυνήθιστη χαρακτηρίζουν οι επιστήμονες την απουσία μελτεμιών από το Αιγαίο εφέτος το καλοκαίρι, χωρίς να είναι βέβαιοι ότι το φαινόμενο επηρεάζεται από την ανισορροπία στην ευρύτερη περιοχή, με τους καύσωνες στη Ρωσία και τις πλημμύρες στην Κεντρική Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή και το πώς όλα αυτά ρυθμίζουν την κυκλοφορία του αέρα. Πέρα από τις υποθέσεις, οι ειδικοί μετεωρολόγοι δεν είναι σε θέση να εξηγήσουν επιστημονικά γιατί δεν συνέβη αυτό που συμβαίνει κάθε χρόνο τέτοια εποχή και ανεβάζει τα μποφόρ στο Αιγαίο, αμβλύνοντας την αίσθηση δυσφορίας που προκαλούν οι υψηλές θερινές θερμοκρασίες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου