Οι «Νew Υork Τimes» επισημαίνουν ότι «εφαρμόζονται όλα όσα έχουν συμφωνηθεί το προηγούμενο διάστημα μεταξύ της κυβέρνησης και των εκπροσώπων του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου» . Η αμερικανική εφημερίδα σημειώνει ότι τα σκληρά μέτρα πέρασαν από το ελληνικό Κοινοβούλιο «με εξαιρετικά ισχνή πλειοψηφία». Πάντως «δεν είναι όλα τα νέα ευχάριστα», αναφέρει η εφημερίδα, χαρακτηρίζοντας τη φοροδιαφυγή «το ως σήμερα αγαπημένο σπορ των Ελλήνων», το οποίο δεν επέτρεψε στις ελληνικές Αρχές να πετύχουν τους στόχους τους σχετικά με την είσπραξη φόρων.
Η «Wall Street Journal» αναφέρεται στη θετική πορεία της ελληνικής οικονομίας ως προς την επίτευξη των στόχων του μνημονίου, ωστόσο τονίζει ότι η Αθήνα θα πρέπει να αντιμετωπίσει την κατασπατάληση δημοσίου χρήματος από την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα νοσοκομεία και τα ασφαλιστικά ταμεία. Στο ίδιο άρθρο αναφέρεται στην «υγεία του ελληνικού τραπεζικού συστήματος», η οποία αποδείχθηκε μετά τα τεστ αντοχής στα οποία υπεβλήθησαν οι μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες που κατέχουν «ποσοστό κακών δανείων μέσα στα προβλεπόμενα όρια».
Η γαλλική «Le Μonde» αναφέρει ότι «η Ελλάδα θα συνεχίσει να λαμβάνει κανονικά την οικονομική βοήθεια από το ΔΝΤ και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα», ενώ τονίζει ότι «η υπερχρεωμένη χώρα κατάφερε να μειώσει στο μισό το έλλειμμά της τους πρώτους έξι μήνες του έτους» και τώρα «ετοιμάζεται να απελευθερώσει την αγορά ενέργειας ως το τέλος του 2010».
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου