Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Έκλεψαν πίνακα του Βαν Γκογκ!

Το έργο με τίτλο «Παπαρούνες» του Βίνσεντ Βαν Γκογκ εκλάπη το Σάββατο από το μουσείο Μαχμούντ Χαλίλ του Καΐρου, όπως δήλωσε ο υπουργός Πολιτισμού της Αιγύπτου Φαρούκ Χόσνι.
Το προσωπικό του μουσείου ανακρίθηκε, ενώ τα μέτρα ασφαλείας στα αεροδρόμια έχουν ενισχυθεί προκειμένου ο πίνακας να μην βγει εκτός των συνόρων της Αιγύπτου.
Ένας αξιωματούχος της αστυνομίας εκτίμησε ότι ο πίνακας αξίζει περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια.
Το 1978 ο ίδιος πίνακας είχε κλαπεί αλλά επιστράφηκε λίγο μετά. Ένα έτος αργότερα ένα αντίγραφο του πίνακα είχε πωληθεί στο Λονδίνο για 43 εκατομμύρια δολάρια, δημιουργώντας υποψίες για το αν ο επιστραφείς πίνακας ήταν πράγματι ο αυθεντικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: