
Ανθρώπινα οστά βρέθηκαν στην περιοχή Άγιος Γεώργιος Καρπενησίου κατά την εκτέλεση εργασιών διάνοιξης δρόμων. Όπως ισχυρίζονται κάτοικοι της περιοχής, κυρίως ηλικιωμένοι, τα οστά πρέπει να προέρχονται από μάχη του εμφυλίου μεταξύ των ανταρτών και του Ελληνικού στρατού.Μέχρι στιγμής,πάντως,οι τοπικές Αρχές δεν έχουν ασχοληθεί με το θέμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου