To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010
Conn-X τι???
Όταν ο ΟΤΕ αποφάσιζε να διεκδικήσει και εν τέλει να αποκτήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της ρεβάνς του Ολυμπιακού με την Μακάμπι, οι υπεύθυνοι του πίστεψαν ότι έκαναν το μεγάλο «χτύπημα» του καλοκαιριού. Σίγουρα, όμως, έβλεπαν την μετάδοση του αγώνα του Ισραήλ σαν την μεγάλη ευκαιρία να βγεί το Conn-X TV στον «αφρό». Το έβλεπαν σαν ένα μεγάλο στοίχημα.
Απ’ την πλευρά των τηλεθεατών και εν δυνάμει συνδρομητών του Conn-X TV, τις προηγούμενες του αγώνα του Ολυμπιακού ημέρες, έγινε ένας κυριολεκτικός αγώνας δρόμου, προκειμένου να αγοράσουν και να τοποθετήσουν τις απαραίτητες εγκαταστάσεις και να μπορέσουν να δουν τον αγώνα. Πολλοί τα κατάφεραν, οι περισσότεροι όχι. Ο ΟΤΕ, ωστόσο, πέτυχε τον στόχο του. Το όνομα του Conn-X TV για πρώτη φορά ακούστηκε σοβαρά, με αφορμή την απόκτηση (έναντι περίπου 300.000 ευρώ) των δικαιωμάτων μετάδοσης του αγώνα ρεβάνς των «ερυθρόλευκων».
Τελικά, αποδείχτηκε «άνθρακες ο θησαυρός»! Ο ΟΤΕ φάνηκε ανέτοιμος για να διαχειριστεί τεχνικά ένα τέτοιο παιχνίδι. Η υπερφόρτωση που δημιουργήθηκε, ο μεγάλος αριθμός συνδρομητών που εμφανίστηκαν ξαφνικά, out of the blue (που λένε και οι Άγγλοι) έκαναν τις τεχνικές υποδομές του Conn-X TV να «τα παίξουν». Να μην αντέξουν και στο τέλος να καταρρεύσουν.
Οπαδοί του Ολυμπιακού, αγανακτισμένοι, τηλεφώνησαν στον ΟΤΕ, ζητώντας εξηγήσεις, αλλά απάντηση πειστική δεν υπήρξε απ’ την άλλη γραμμή. Τη λύση έδωσε ο ΣΚΑΙ που συμφώνησε με τον ΟΤΕ και έδειξε τον αγώνα. Στο τέλος είδαμε ή μάλλον ακούσαμε το εντελώς παράδοξο. Το α’ ημίχρονο να περιγράφουν δημοσιογράφοι του ΣΚΑΙ και την επανάληψη ο απεσταλμένος του Conn-X TV, Αντρέα Παλομπαρίνι.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου