Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Dream team Vs Greek team....

Πρόβα τζενεράλε απόψε το βράδυ για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα απέναντι στους Αμερικανούς. Ο Γιόνας Καζλάουσκας θα έχει την ευκαιρία να βγάλει τα τελευταία συμπεράσματα πριν την αναχώρηση της ομάδας την Πέμπτη για την Άγκυρα, αφού το Σάββατο ρίχνεται στη μάχη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος αντιμετωπίζοντας την Κίνα.Οι Έλληνες φίλαθλοι που θα κατακλύσουν το ΟΑΚΑ (έχουν πωληθεί περισσότερα από 12.000 εισιτήρια και η διάθεσή τους συνεχίζεται μέχρι το τζάμπολ) θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν τόσο την «επίσημη αγαπημένη» όσο και τους αστέρες του ΝΒΑ...Πως είπατε?Δεν είναι οι πρωτοκλασάτοι? Ρούντι Γκέι, Λαμάρ Όντομ, Τσόνσι Μπίλαπς, Τάισον Τσάντλερ, Στέφεν Κάρι, Κέβιν Ντουράντ, Έρικ Γκόρντον, Ντάνι Γκρέιντζερ, Αντρέ Ιγκουοντάλα, Κέβιν Λαβ, Ντέρικ Ροουζ, Ράσελ Ουέστμπρουκ....
Τυχεροί όσοι θα βρεθούν απόψε στο ΟΑΚΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: