Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Πυρκαγιά στο Highspeed Ι...

Πυρκαγιά σε μια από τις κύριες μηχανές του Highspeed 1 εκδηλώθηκε στη διάρκεια του πλου του από Μύκονο προς την Πάρο με 458 επιβάτες. Οπως τονίζεται από τις λιμενικές αρχές η κατάσβεση πραγματοποιήθηκε άμεσα και δεν υπήρξαν τραυματισμοί. Ο κατάπλους του Highspeed 1 αναμένεται στις 12.10 στην Πάρο, με καθυστέρηση 20 λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: