Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

O "Κωστίκας" ξανά επι τω έργω...


ΕΠΕΙΤΑ από εννέα μήνες αδράνειας ο «Κωστίκας», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της Θεσσαλονίκης, έπιασε χθες και πάλι δουλειά. Παρότι ακόμα δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα που αφορούν κυρίως τον σταθμό στο Παπάφειο, αλλά και άλλους σταθμούς της γραμμής του Μετρό, το μήκους 87 μέτρων μηχάνημα τέθηκε και πάλι σε λειτουργία με προορισμό την περιοχή της Ανάληψης. Ο μετροπόντικας που διανοίγει σήραγγες μήκους δέκα μέτρων ημερησίως έχει σκάψει το τμήμα από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό έως το Σιντριβάνι, απόσταση περίπου τριών χιλιομέτρων, διανοίγοντας δύο σήραγγες. Ωστόσο, παρέμενε καθηλωμένος στο εργοτάξιο του Πανεπιστημίου μέχρι να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που προέκυψε με την κατασκευή του σταθμού στην Ανάληψη, το οποίο φαίνεται να λύνεται με την αναπροσαρμογή της μελέτης. Συγκεκριμένα, ο σταθμός χωροθετήθηκε στην οδό Δελφών, μεταξύ της Μάρκου Μπότσαρη και της Πέτρου Συνδίκα, στο ύψος του Νοσοκομείου Αφροδισίων και Δερματικών Νόσων Θεσσαλονίκης, μολονότι το σημείο είναι εξαιρετικά στενό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: