Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Οθέλλος του William Shakespeare στην Επίδαυρο...


Το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου μπορεί να αποδειχτεί ιδανικός χώρος για τον Οθέλλο (1604) που έχει χαρακτηριστεί «τραγωδία του ανθρώπου κάτω από τον άδειο ουρανό». Ο Τόμας Όστερμαϊερ, διευθυντής της φημισμένης Σαουμπύνε, προσεγγίζει την ιστορία του Οθέλλου, της Δεισδαιμόνας και του Ιάγου που κινεί διαβολικά τα νήματα του πάθους και της ευτέλειας, δίνοντας έμφαση στα θέματα της ανθρώπινης συμπεριφοράς, στην αντρική ανταγωνιστικότητα και φιλοδοξία, τη ζήλεια, τον κοινωνικό αποκλεισμό, την παράνοια του έρωτα και της σεξουαλικότητας. Κάθε εποχή και ο Οθέλλος της...
Στα Γερμανικά με Ελληνικούς υπέρτιτλους. Σκηνοθεσία: Thomas Ostermeier


6 & 7 Αυγούστου 2010, 21:00 / Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

Δεν υπάρχουν σχόλια: