Ένα ολόκληρο χωριό έχει ντυθεί στα μαύρα στην Αχαΐα. Το πιο άσχημο παιχνίδι έπαιξε η μοίρα σε έναν πατέρα που μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα ....
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αχαϊα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αχαϊα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010
Κυριακή 22 Αυγούστου 2010
Στο έλεος των ανέμων...
Πυρκαγιές μαίνονται αυτήν την ώρα:
1. σε δασική έκταση στα Μαύρα Βουνά στον Άραξο Αχαΐας. Επιχειρούν 27 πυροσβέστες με 9 οχήματα,11 άτομα πεζοπόρο και 1 ελικόπτερο.
2. σε δασική έκταση στο Τογάνι Κερατέας. Επιχειρούν 30 πυροσβέστες με 10 οχήματα και ένα αεροσκάφος
3. σε χορτολιβαδική έκταση στο Οίτυλο Λακωνίας. Επιχειρούν 6 πυροσβέστες με 3 οχήματα και 2 αεροσκάφη.
Εν τω μεταξύ οι πυροσβεστικές δυνάμεις συνεχίζουν να δίνουν μάχες με τις φλόγες τόσο στο Ρέθυμνο όσο και στην Κάρυστο. Ευελπιστούν να πέσουν οι άνεμοι ώστε να τεθούν και πάλι στη διάθεσή τους τα εναέρια μέσα.
1. σε δασική έκταση στα Μαύρα Βουνά στον Άραξο Αχαΐας. Επιχειρούν 27 πυροσβέστες με 9 οχήματα,11 άτομα πεζοπόρο και 1 ελικόπτερο.
2. σε δασική έκταση στο Τογάνι Κερατέας. Επιχειρούν 30 πυροσβέστες με 10 οχήματα και ένα αεροσκάφος
3. σε χορτολιβαδική έκταση στο Οίτυλο Λακωνίας. Επιχειρούν 6 πυροσβέστες με 3 οχήματα και 2 αεροσκάφη.
Εν τω μεταξύ οι πυροσβεστικές δυνάμεις συνεχίζουν να δίνουν μάχες με τις φλόγες τόσο στο Ρέθυμνο όσο και στην Κάρυστο. Ευελπιστούν να πέσουν οι άνεμοι ώστε να τεθούν και πάλι στη διάθεσή τους τα εναέρια μέσα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

