Ο υφυπουργός Εργασίας κ. Γ. Κουτρουμάνης αναφέρθηκε στο ζήτημα της αδιαφάνειας του συνταξιοδοτικού συστήματος κάνοντας λόγο για 8.500 υπεραιωνόβιους συνταξιούχους, εκ των οποίων οι 500 είναι άνω των 110 ετών. Εννοείται ότι έχουν αποβιώσει προ πολλών ετών πλην ίσως μίας εξαίρεσης ενώ οι συγγενείς τους εξακολουθούν να λαμβάνουν τη σύνταξή τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τη δικαστική οδό λαμβάνουν περισσότερες από 350 τέτοιες περιπτώσεις. Παράλληλα ετοιμάζεται και αναλυτική απογραφή όλων των συνταξιούχων του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα μέσω δημιουργίας Εθνικού Μητρώου Συνταξιούχων ως τα μέσα Οκτωβρίου, από το οποίο θα γίνεται ο κεντρικός έλεγχος πληρωμής συντάξεων. Υπολογίζεται ότι από την εκκαθάριση του Μητρώου συνταξιούχων θα προκύψει όφελος 100 εκατ. ευρώ ετησίως για το Δημόσιο.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κουτρουμάνης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κουτρουμάνης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
