Ανοικτό το ενδεχόμενο να παραταθεί η στήριξη της Ελλάδας και μετά το 2013 άφησαν χθες οι εκπρόσωποι της τρόικας, μιλώντας σε θεσμικούς επενδυτές του Λονδίνου.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Λονδίνο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Λονδίνο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010
Σάββατο 28 Αυγούστου 2010
Συγνώμη....λάθος!
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, οι 275 επιβάτες που πετούσαν από το Λονδίνο στο Χονγκ Κονγκ το απόγευμα της περασμένης Τρίτης, άκουσαν έντρομοι το αυτοματοποιημένο μήνυμα ενώ βρίσκονταν πάνω από τη Βόρεια Θάλασσα.
Αμέσως το πλήρωμα συνειδητοποίησε το λάθος και ανέλαβε να καθησυχάσει τους τρομοκρατημένους επιβάτες.
"Όλοι νομίζαμε πως θα πεθάνουμε", είπε η 32χρονη Μισέλ Λορντ στην εφημερίδα Sun.
"Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα χειρότερο από το να σου πουν ότι το αεροπλάνο πρόκειται να συντριβεί", δήλωσε ένας άλλος.
Εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας είπε ότι διεξάγεται έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί αν η ανακοίνωση ακούστηκε από ανθρώπινο λάθος ή από κάποια βλάβη στα κομπιούτερ.
"Το πλήρωμα της καμπίνας έκανε ανακοίνωση αμέσως μετά καθησυχάζοντας τους πελάτες ότι επρόκειτο για λάθος και ότι η πτήση θα συνεχιστεί κανονικά".
Ετικέτες
ανακοίνωση,
λάθος,
Λονδίνο,
πτώση,
Χονγκ Κονγκ,
British Airways
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

