Με τον ΓΓ των Ηνωμένων Εθνών Μπαν Κι Μουν, ξεκινά αύριο, τις συναντήσεις του στη Νέα Υόρκη, ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου, ο οποίος επισκέπτεται σήμερα τις ΗΠΑ, με την ευκαιρία της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ.
Στο πλαίσιο προώθησης της αναπτυξιακής προσπάθειας της χώρας, ο έλληνας πρωθυπουργός θα παρουσιάσει.........

