To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τσεχία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τσεχία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010
"Ne" απο την Τσεχία...δηλαδή ΟΧΙ!
Μετά τη Σλοβακία και η Τσεχία λέει «όχι» στο πακέτο διάσωσης της ελληνικής οικονομίας
Η τσεχική κυβέρνηση δεν θα συμμετάσχει στο πακέτο διάσωσης της Ελλάδας, δήλωσε ο πρωθυπουργός της χώρας Πετρ Νεκας στην αυστριακή εφημερίδα Kurier, χωρίς να δώσει περαιτέρω εξηγήσεις. Η άρνηση αυτή καθιστά την Τσεχία τη δεύτερη χώρα - μετά τη Σλοβακία - που αρνείται τη συμμετοχή της στο πακέτο στήριξης ύψους 110 δισ. ευρώ για την Ελλάδα.
Οι Τσέχοι παραμένουν "υπεύθυνα" μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης, πιστεύουν στη δημοσιονομική ''πειθαρχία'' και είναι υπέρ της επέκτασης της ΕΕ, δήλωσε ο Necas.
Ετικέτες
ελληνική οικονομια,
πακέτο διάσωσης,
Πετρ Νέκας,
Σλοβακία,
Τσεχία
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
