Οριστικά τη φανέλα της Φλαμένγκο θα φοράει την επόμενη χρονιά ο Λούις Ντιόγκο.
Οι Βραζιλιάνοι τα βρήκαν σε όλα με τον Ολυμπιακό για τον μονοετή δανεισμό του παίκτη έναντι 600.000 ευρώ, ενώ ο ίδιος ο Ντιόγκο θα λάβει περίπου 1 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος της σεζόν.
Ο 28χρονος Ισπανός Νταβιντ Φουστέρ προορίζεται για να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε μετά την αποχώρηση του Ματ Ντάρμπισαιρ. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μετα την αποχώρηση του Ντιόγκο, οι ερυθρόλευκοι θα κινηθούν για έναν ακόμη επιθετικό για την κορυφή της επίθεσης...Εκεί θα κυνηγήσει το "μπαμ" η νέα διοίκηση...
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φλαμένγκο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φλαμένγκο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010
ΑΝΤΙΟ...ΓΚΟ...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

