Οι πράσινοι μπήκαν φοβισμένοι στο γήπεδο και αφού σφυροκοπήθηκαν ανελέητα χωρίς να δεχτούν γκολ, τους "έκατσε" μια όμορφη
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ήττα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ήττα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010
Πρεμιέρα με 5άρα!!!
Κυριακή 29 Αυγούστου 2010
Πρεμιέρα με...ροπαλιά!
Οι «ερυθρόλευκοι» επαναπαύθηκαν στο υπέρ τους σκορ στο «Καυτανζόγλειο» (59' Μήτρογλου), σπατάλησαν όσες ευκαιρίες δεν προσέκρουσαν στον Ελευθερόπουλο και ο Ηρακλής τους τιμώρησε με το τελικό 2-1.
Επική ανατροπή για τον «Γηραιό», που δεν παραιτήθηκε ποτέ και με δύο τέρματα σε οκτώ λεπτά (79' πεν. Μάρα, 86' Βέλλιος) τελείωσε τους ερυθρόλευκους.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)