Με βροχή από πλαστικά ποτήρια υποδέχθηκε το κοινό τον τραγουδιστή Αξλ Ρόουζ όταν έφτασε µε 40 λεπτά καθυστέρηση στη συναυλία τους στο Δουβλίνο. Οι διοργανωτές επιχείρησαν να τον σταµατήσουν όταν έπειτα από 22 λεπτά συναυλίας προσπάθησε να φύγει από τη σκηνή. Ο Ρόουζ διέκοψε το συγκρότηµα στην εισαγωγή του δεύτερου τραγουδιού «Welcome to the Jungle» και απείλησε να φύγει: «Θέλουµε να µείνουµε... αλλά ένα ακόµη µπουκάλι και φύγαµε». Και ύστερα από λίγο πραγµατοποίησε την απειλή του και πήρε τον δρόµο για την έξοδο µέσα σε σφυρίγµατα, γιουχαΐσµατα και ακόµη περισσότερα µπουκάλια.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα καθυστέρηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα καθυστέρηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010
Guns 'n'...Bottles!!!
Ετικέτες
διακοπή,
Δουβλίνο,
καθυστέρηση,
μπουκάλια,
Guns'n' Roses
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
