Η ένταξη των νοικοκυριών στο μειωμένο τιμολόγιο γίνεται με υποβολή αίτησης από τους ενδιαφερόμενους. Διαρκεί ένα χρόνο και απευθύνεται σε άτομα που έχουν εισόδημα κάτω του αφορολόγητου ορίου, μακροχρόνια άνεργους και γονείς με τρία παιδιά.
Προϋπόθεση για την ένταξη στο Κ.Ο.Τ. αποτελεί η κατανάλωση κάτω από 1.000 kWh ανά τετράμηνο (το μέρος της κατανάλωσης που ωφελείται από την έκπτωση είναι από 0-800 kWh) και η κατανάλωση για πρώτη κατοικία.
Η ένταξη ανανεώνεται αυτόματα για το επόμενο έτος, εκτός αν τότε έχουν πάψει να ισχύουν οι αντίστοιχες προϋποθέσεις.
Το Κ.Ο.Τ. προκύπτει μετά από έκπτωση 10% επί του αντίστοιχου ισχύοντος τιμολογίου για καταναλώσεις 0-800 κιλοβατώρες (kWh). Η έκπτωση αυτή είναι 20% για τις ειδικές ευπαθείς ομάδες.
Για την ένταξη στο Κ.Ο.Τ. το 2011, πρώτο έτος εφαρμογής του, οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά, απευθείας ή μέσω των προμηθευτών στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή του Δικτύου ή Διαχειριστή Μη Συνδεδεμένων Νησιών, στο χρονικό διάστημα από 01/10/2010 έως 15/12/2010.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κοινωνικό τιμολόγιο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κοινωνικό τιμολόγιο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Σάββατο 7 Αυγούστου 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
