Σημαντικό έλλειμμα επικοινωνίας χαρακτηρίζει τη σχέση των διαβητικών ασθενών με τους θεράποντες ιατρούς τους. Το αίσθημα εμπιστοσύνης και την ανάγκη για πλήρη επιστημονική ενημέρωση που θα έπρεπε να διακρίνουν τους ασθενείς τείνουν να υποκαταστήσουν ο φόβος, η άγνοια , η αγωνία για το αύριο της ασθένειας αλλά και της ιατρικής επιστήμης σε ό,τι αφορά την πρόληψη και τον έλεγχο του σακχαρώδη διαβήτη.
Η νόσος φαντάζει σαν .....
