Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα υπογλυκαιμία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα υπογλυκαιμία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Ζώντας με την αγωνία του διαβήτη

Σημαντικό έλλειμμα επικοινωνίας χαρακτηρίζει τη σχέση των διαβητικών ασθενών με τους θεράποντες ιατρούς τους. Το αίσθημα εμπιστοσύνης και την ανάγκη για πλήρη επιστημονική ενημέρωση που θα έπρεπε να διακρίνουν τους ασθενείς τείνουν να υποκαταστήσουν ο φόβος, η άγνοια , η αγωνία για το αύριο της ασθένειας αλλά και της ιατρικής επιστήμης σε ό,τι αφορά την πρόληψη και τον έλεγχο του σακχαρώδη διαβήτη.
Η νόσος φαντάζει σαν .....