Εντολές στους διοικητές της πρώτης και δεύτερης υγειονομικής περιφέρειας της Αττικής να θέτουν εκτός χειρουργείων όσους γιατρούς δέχονται «φακελάκι» έδωσε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος, κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο...
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα φακελάκια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα φακελάκια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010
Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010
Φρένο στα "φακελάκια" και στα διπλώματα οδήγησης
Το σχέδιο της κυβέρνησης για καθαρές εξετάσεις στους υποψήφιους οδηγούς στοχεύει στην εξάλειψη του “λάδώματος” των εξεταστών και στα ...παραμάγαζα των δασκάλων με την παροχή διπλωμάτων κάτω από το τραπέζι.«Κλειδί» στην αντιμετώπιση των φαινομένων διαφθοράς, η εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού κωδικού, ο οποίος θα αποτελεί την ταυτότητα του κάθε υποψηφίου στην όλη διαδικασία.
Στα 300 ευρώ η ταρίφα για ...άκοπο δίπλωμα το 2008 , ενώ το ποσοστό επιτυχίας στις ήδη μηχανογραφημένες θεωρητικές εξετάσεις είναι 50%, στις πρακτικές 75% για την Αθήνα και «σκαρφαλώνει» έως και το 95% σε ορισμένες επαρχιακές πόλεις.
Ετοιμάζονται οι έξι πρώτες πίστες για το νέο τρόπο εξέτασης των υποψήφιων οδηγών. Κατά τη διάρκεια των ελιγμών θα επιτρέπεται η εξέταση σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο αντίστοιχης κατηγορίας για την οποία εξετάζεται με έγγραφη δήλωση του ιδιοκτήτη του.
Σκέψεις ακόμη και για βιντεοσκόπηση της διαδικασίας και η μηχανογραφική παρακολούθηση των αποτελεσμάτων της εξέτασης κάνουν κορυφαία στελέχη του Υπουργείου Υποδομών.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
