Για τους περισσότερους από εμάς η απάντηση είναι η προφανής! Οι αποκλειστικά 8 εκλεκτοί αγοραστές όμως που θα κληθούν να καταβάλλουν το αντίστοιχο αντίτιμο μάλλον έχουν αντίθετη άποψη. Βλέπετε η αποκλειστικότητα πληρώνεται ακριβά, ακόμη και στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Έτσι η Aston Martin SS (Super Sport) θα κατασκευαστεί σε συνεργασία με την γαλλική Star Electric Cars, η οποία κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα για γήπεδα του γκόλφ (!) αντίγραφα κανονικών αυτοκινήτων (όπως Hummer, Bentley κ.λ.π.). Έως τώρα ακούγεται ως φάρσα, όμως το site που διέρρευσε το νέο, κάνει λόγο και για τα τεχνικά στοιχεία του αυτοκίνητου. Έτσι η SS θα χρησιμοποιεί κινητήρα V8 5,4 λίτρων με διπλά τούρμπο και την ιπποδύναμη να φτάνει στους 963 ίππους. Το σύνολο θα ολοκληρώνεται από χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων αλλά και αυτόματο τύπου F1 με paddles στο τιμόνι, ενώ η μετάδοση θα γίνεται στον πίσω άξονα φυσικά με μπλοκέ διαφορικό. Είναι φυσικά άγνωστο το ποσοστό συμμετοχής της Aston Martin στο όλο project, ενώ πρέπει να αναφέρουμε ότι τουλάχιστον από τις πρώτες πληροφορίες η εξωφρενική τιμή (που ξεπερνά ακόμη και τιμές πανάκριβων ιστορικών οχημάτων), απλά δεν δικαιολογείται!
Πηγή: http://www.autotriti.gr/
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα autotriti. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα autotriti. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Κυριακή 22 Αυγούστου 2010
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
