To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Σάββατο 21 Αυγούστου 2010
Συνεχίζονται οι απώλειες για την ΝΔ...
Ανοίγει ο δρόμος και για άλλες αποχωρήσεις από τη ΝΔ μετά τη διαγραφή του βουλευτή Χανίων κ. Χρ. Μαρκογιαννάκη. Σύμφωνα με πληροφορίες αρκετοί βουλευτές του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχουν αρχίσει να σκέφτονται την έξοδο καθώς διαφωνούν με κεντρικές επιλογές της ηγεσίας ενώ θεωρούν ότι δεν λαμβάνονται υπόψη οι διαφορετικές απόψεις και αισθάνονται ότι ασφυκτιούν.
Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν τουλάχιστον δύο στελέχη που έχουν στο παρελθόν εκδηλωθεί υπέρ της κυρίας Μπακογιάννη και τα οποία μετά τις τελευταίες εξελίξεις είναι κοντά στην έξοδο.
Ο ένας είναι ο βουλευτής Φθιώτιδος κ. Αθ. Γιαννόπουλος, ο οποίος φέρεται να εξετάζει σοβαρά την προοπτική να κατέλθει ως ανεξάρτητος υποψήφιος στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, όπως και το να αποχωρήσει από τη ΝΔ. Ο άλλος είναι ο κ. Γ. Κοντογιάννης . Ο βουλευτής Ηλείας είχε βολιδοσκοπηθεί από τη Ρηγίλλης ως πιθανός υποψήφιος για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος.
Ετικέτες
απώλειες,
Γιαννόπουλος,
κίνδυνος,
Κοντογιάννης,
Ντόρα Μπακογιάννη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου