Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Συνεχίζονται οι απώλειες για την ΝΔ...


Ανοίγει ο δρόμος και για άλλες αποχωρήσεις από τη ΝΔ μετά τη διαγραφή του βουλευτή Χανίων κ. Χρ. Μαρκογιαννάκη. Σύμφωνα με πληροφορίες αρκετοί βουλευτές του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχουν αρχίσει να σκέφτονται την έξοδο καθώς διαφωνούν με κεντρικές επιλογές της ηγεσίας ενώ θεωρούν ότι δεν λαμβάνονται υπόψη οι διαφορετικές απόψεις και αισθάνονται ότι ασφυκτιούν.
Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν τουλάχιστον δύο στελέχη που έχουν στο παρελθόν εκδηλωθεί υπέρ της κυρίας Μπακογιάννη και τα οποία μετά τις τελευταίες εξελίξεις είναι κοντά στην έξοδο.
Ο ένας είναι ο βουλευτής Φθιώτιδος κ. Αθ. Γιαννόπουλος, ο οποίος φέρεται να εξετάζει σοβαρά την προοπτική να κατέλθει ως ανεξάρτητος υποψήφιος στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, όπως και το να αποχωρήσει από τη ΝΔ. Ο άλλος είναι ο κ. Γ. Κοντογιάννης . Ο βουλευτής Ηλείας είχε βολιδοσκοπηθεί από τη Ρηγίλλης ως πιθανός υποψήφιος για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: