Σάββατο 21 Αυγούστου 2010

Λούκα goes to...Washington?


Δεδομένου ότι ο ίδιος ο κ. Παπανδρέου έχει τονίσει ότι από εδώ και στο εξής το κρισιμότερο ζήτημα είναι η ανάπτυξη της οικονομίας, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στο υπουργείο Οικονομίας και στην κυρία Λούκα Κατσέλη. Το ζητούμενο είναι τι είδους εναλλακτική δυνατότητα θα προτείνει ο Πρωθυπουργός στην υπουργό Οικονομίας, σε περίπτωση που αποφασίσει να την απομακρύνει από το υπουργείο. Και πέραν τούτου το ουσιαστικότερο είναι ποιος θα τοποθετηθεί στη θέση της, η οποία έπειτα από την ολοκλήρωση ενός πρώτου κύκλου δημοσιονομικών παρεμβάσεων από το υπουργείο Οικονομικών μετατρέπεται σε «ηλεκτρική καρέκλα» της κυβέρνησης.
Σε κυβερνητικούς κύκλους επισημαίνεται ότι όσο παραμένει κενή η θέση του εκπροσώπου της Ελλάδας στο ΔΝΤ στην Ουάσιγκτον ένα σενάριο που συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες είναι η μετακίνηση της κυρίας Κατσέλη στον διεθνή οργανισμό. Προς την κατεύθυνση αυτή δείχνουν πολλά στοιχεία, μεταξύ των οποίων οι περιορισμένες πιθανότητες να ανατεθούν στην κυρία Κατσέλη κυβερνητικές αρμοδιότητες εκτός οικονομικού κύκλου καθώς και η προηγούμενη μακρά και επιτυχημένη πορεία της σε διεθνείς οικονομικούς οργανισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: