To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Σάββατο 21 Αυγούστου 2010
Λούκα goes to...Washington?
Δεδομένου ότι ο ίδιος ο κ. Παπανδρέου έχει τονίσει ότι από εδώ και στο εξής το κρισιμότερο ζήτημα είναι η ανάπτυξη της οικονομίας, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στο υπουργείο Οικονομίας και στην κυρία Λούκα Κατσέλη. Το ζητούμενο είναι τι είδους εναλλακτική δυνατότητα θα προτείνει ο Πρωθυπουργός στην υπουργό Οικονομίας, σε περίπτωση που αποφασίσει να την απομακρύνει από το υπουργείο. Και πέραν τούτου το ουσιαστικότερο είναι ποιος θα τοποθετηθεί στη θέση της, η οποία έπειτα από την ολοκλήρωση ενός πρώτου κύκλου δημοσιονομικών παρεμβάσεων από το υπουργείο Οικονομικών μετατρέπεται σε «ηλεκτρική καρέκλα» της κυβέρνησης.
Σε κυβερνητικούς κύκλους επισημαίνεται ότι όσο παραμένει κενή η θέση του εκπροσώπου της Ελλάδας στο ΔΝΤ στην Ουάσιγκτον ένα σενάριο που συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες είναι η μετακίνηση της κυρίας Κατσέλη στον διεθνή οργανισμό. Προς την κατεύθυνση αυτή δείχνουν πολλά στοιχεία, μεταξύ των οποίων οι περιορισμένες πιθανότητες να ανατεθούν στην κυρία Κατσέλη κυβερνητικές αρμοδιότητες εκτός οικονομικού κύκλου καθώς και η προηγούμενη μακρά και επιτυχημένη πορεία της σε διεθνείς οικονομικούς οργανισμούς.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου