Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Τηλεφώνημα για βόμβα στο Υπουργείο Οικονομικών!!!


Σε εξέλιξη βρίσκεται η εκκένωση του υπουργείου Οικονομικών στην πλ.Συντάγματος, μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα.
Η κινητοποίηση της αστυνομίας ήταν άμεση και ζητήθηκε από όλους όσοι βρίσκονταν εντός του κτιρίου να το εγκαταλείψουν.
Η εκκένωση άρχισε λίγο μετά τις 13:00, την ώρα που στο υπουργείο Οικονομικών διεξαγόταν σύσκεψη για τα φάρμακα υπό την υπουργό Οικονομίας Λούκα Κατσέλη, ενώ επρόκειτο να ξεκινήσει η συνέντευξη Τύπου του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου για την έκθεση της τρόικας.
Ας ευχηθούμε νε πρόκειται απλώς για κακόγουστη φάρσα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: