Η αστυνομία στο Παρίσι εκκένωσε τον πύργο του Άιφελ στο κέντρο του Παρισιού μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο πολυσύχναστο μνημείο.
Εκκενώθηκε επίσης
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα τηλεφώνημα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα τηλεφώνημα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010
Εκκενώθηκε ο Πύργος του Αϊφελ μετά από τηλεφώνημα για βόμβα
Ετικέτες
αστυνομία,
βόμβα,
Παρίσι,
Πύργος του Άιφελ,
τηλεφώνημα
Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010
Τηλεφώνημα για βόμβα στο Υπουργείο Οικονομικών!!!
Σε εξέλιξη βρίσκεται η εκκένωση του υπουργείου Οικονομικών στην πλ.Συντάγματος, μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα.
Η κινητοποίηση της αστυνομίας ήταν άμεση και ζητήθηκε από όλους όσοι βρίσκονταν εντός του κτιρίου να το εγκαταλείψουν.
Η εκκένωση άρχισε λίγο μετά τις 13:00, την ώρα που στο υπουργείο Οικονομικών διεξαγόταν σύσκεψη για τα φάρμακα υπό την υπουργό Οικονομίας Λούκα Κατσέλη, ενώ επρόκειτο να ξεκινήσει η συνέντευξη Τύπου του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου για την έκθεση της τρόικας.
Ας ευχηθούμε νε πρόκειται απλώς για κακόγουστη φάρσα!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

