Οι τρεις δράστες, ηλικίας 33, 43 και 24 ετών, ομογενείς από την Αίγυπτο και το Καζακστάν, κατηγορούνται για ληστεία, απειλή, παράνομη κατακράτηση και παράβαση του νόμου περί όπλων.
Υπό διερεύνηση είναι εάν οι τρεις δράστες έχουν πάρει μέρος σε άλλες ληστείες.
Στην κατοχή του 33χρονου, ο οποίος κρατούσε τους ομήρους, βρέθηκαν ένα πιστόλι Tokarev και δύο χειροβομβίδες. Στην κατοχή των άλλων δύο δραστών βρέθηκαν ένα 22άρι πιστόλι και τρεις γεμιστήρες με 17 φυσίγγια.
Όλα άρχισαν στις 12:30 το μεσημέρι όταν το κέντρο επιχειρήσεων της αστυνομίας ενημερώθηκε για τη ληστεία στο υποκατάστημα της Εθνικής Τράπεζας στη συμβολή των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Χ.Τρικούπη στο κέντρο του Πειραιά.
Επί τόπου έσπευσαν δυνάμεις της Άμεσης Δράσης, ομάδες ΔΙΑΣ και άνδρες της Ασφάλειας. Φθάνοντας στο σημείο, είδαν να βγαίνουν τρέχοντας από την τράπεζα δύο άτομα, ένα εκ των οποίων οπλισμένο. Μετά από καταδίωξη, συνελήφθησαν.
Εντός της τράπεζας παρέμεινε ο ένας ένοπλος δράστης, ο οποίος κρατούσε περί τα δεκαοκτώ άτομα, υπαλλήλους και πελάτες της τράπεζας, με απειλή πιστολιού και δύο χειροβομβίδων.
Στο σημείο κατέφθασαν αστυνομικές δυνάμεις για τον αποκλεισμό της περιοχής, ενώ ακροβολίστηκαν και οι ειδικές δυνάμεις των ΕΚΑΜ.
Επίσης έσπευσε ειδικός διαπραγματευτές της Ελληνικής Αστυνομίας. Έπειτα από διαπραγματεύσεις, δύο και πλέον ωρών, ο δράστης πείστηκε να αφήσει αρχικά 14 άτομα, πελάτες και υπαλλήλους. Η διαπραγμάτευση συνεχίστηκε μέχρι τις 3:00 το μεσημέρι, οπότε και παραδόθηκε ο δράστης.
Όπως δήλωσε ο γενικός αστυνομικός διευθυντής Αττικής, Γρηγόρης Μπαλάκος, ήταν μια δύσκολη επιχείρηση της Αστυνομίας, η οποία όμως ευτυχώς έληξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και χωρίς να τραυματιστεί κανείς.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...
Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010
Στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών οι τρεις δράστες της ληστείας στον Πειραιά!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου