Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Τελικά θα είναι ανοικτά Ακρόπολη - Σούνιο για την αυγουστιάτικη πανσέληνο!

Ανοικτά θα είναι τελικά για το κοινό η Ακρόπολη και ο ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο την αυριανή βραδιά της αυγουστιάτικης πανσελήνου.
Η Πανελλήνια Ένωση Υπαλλήλων Φύλαξης Αρχαιοτήτων (Π.Ε.Υ.Φ.Α.) αποφάσισε -στο παρά πέντε- να ανταποκριθεί θετικά στο αίτημα του υπουργείου Πολιτισμού, με την παράκληση το χρηματικό ποσό που θα δινόταν για την πληρωμή των υπερωριών των αρχαιοφυλάκων να κατατεθεί άμεσα στο «Χαμόγελο του παιδιού».
Έτσι, περισσότεροι από 90 αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία σε όλη τη χώρα, μεταξύ των οποίων και το νέο μουσείο της Ακρόπολης, η Ακρόπολη, το Σούνιο και το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, θα ανοίξουν τις πύλες τους για το κοινό, προκειμένου να υποδεχθούν το τελευταίο ολόγιομο φεγγάρι του φετινού καλοκαιριού.
Διαβάστε εδώ το σχετικό δελτίο τύπου του Υπουργείου Πολιτισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: