Ανοικτά θα είναι τελικά για το κοινό η Ακρόπολη και ο ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο την αυριανή βραδιά της αυγουστιάτικης πανσελήνου.
Η Πανελλήνια Ένωση Υπαλλήλων Φύλαξης Αρχαιοτήτων (Π.Ε.Υ.Φ.Α.) αποφάσισε -στο παρά πέντε- να ανταποκριθεί θετικά στο αίτημα του υπουργείου Πολιτισμού, με την παράκληση το χρηματικό ποσό που θα δινόταν για την πληρωμή των υπερωριών των αρχαιοφυλάκων να κατατεθεί άμεσα στο «Χαμόγελο του παιδιού».
Έτσι, περισσότεροι από 90 αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία σε όλη τη χώρα, μεταξύ των οποίων και το νέο μουσείο της Ακρόπολης, η Ακρόπολη, το Σούνιο και το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, θα ανοίξουν τις πύλες τους για το κοινό, προκειμένου να υποδεχθούν το τελευταίο ολόγιομο φεγγάρι του φετινού καλοκαιριού.
Διαβάστε εδώ το σχετικό δελτίο τύπου του Υπουργείου Πολιτισμού.
To ιστολόγιο αυτό φιλοδοξούμε να γίνει αφενός μια πηγή έγκυρης ενημέρωσης και αφετέρου ενας δίαυλος επικοινωνίας για όλους τους νέους ανθρώπους...Ας μοιραστούμε τους φόβους και τις αγωνίες μας...τους στόχους και τα οράματά μας...Ας συζητήσουμε κι ας διαφωνήσουμε...Ας είναι αυτό το "ιστολόγιο της Ν-imerosis και του διαλόγου"... Καλώς Ήρθατε...Ας προχωρήσουμε όλοι μαζί...Χωρίς συμφέροντα και διαδρομές υπονόμων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου